- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 26-11-2010 23:41
Het wordt daar dringend tijd dat ze bij de post eens grondig kuis houden. Wat ik de laatste tijd aan verloren pakketten heb, dat is ongelooflijk. En ik zie hier via forums en feedback dat ik niet de enige ben blijkbaar. Het is heel jammer dat we voor verzendingen moeten vertrouwen op zo'n diensten, ideaal zou zijn dat we zelf onze pakketten gaan ronddelen, maar dat is niet haalbaar jammer genoeg.
Eerlijk gezegd is dat niet enkel bij de post dat dit gebeurt, bij andere koeriersdiensten gebeurt het evenveel. Ze noemen het altijd "verloren" pakketten, maar dat geloof ik bijna niet, volgens mij is dat diefstal, want een verloren pakket moet toch ergens zijn, het is toch niet in rook opgegaan ??? Het is iets fysisch, dus ergens moet het liggen of iemand moet het hebben, dat kan toch niet anders.
Ik kan alleen maar aanraden om alles wat je verstuurt dicht te tapen. Dat doe ik ook. Als ik vroeger iets had wat niet aankwam was het steeds een zeldzaam (=duur) of recent (=duur) spel.
Ik plak nu mijn bubbelenveloppen dicht met doorzichtige tape zodat deze niet kunnen opengemaakt worden om te zien wat erin zit. Sinds ik dit doe, is het aantal zaken die niet aankomen te verwaarlozen.