Ben ook opgelicht voor "amper 190".
De verkoper speelde het slim door de levering uit te stellen omdat hij zogezegd op reis was.Kan nu ook geen feedback meer geven en nu heeft hij zijn account gesloten.
Het bittere is dat zulke mensen er goed mee wegkomen.
Ebay doet helemaal niks,zij hebben zelfs de info niet meer na 3 maanden ,dit bevestigde een iets te veel informerende medewerkster.
De politie classeert dit meestal vertikaal.
Ik koop gewoon niks meer op ebay boven de 50eu,nu kijk ik ook eerst naar de gratis zoekertjessites,want ebay heeft genoeg geld verdient op mijn kap en de service is echt NIKS.
Wil je iemand oplichten? Ga naar een cybercafe,gebruik een rekening van een 3e en 't is gebakken.
Dat is wat ze ons toch leren met hun nikszeggende info.

Als koper kan je vele zaken doen ,controleren ,eisen stellen aan wat een verkoper moet zijn ...VOOR HET BIEDEN.
Je kan bvb interessante items volgen.
Tijdens het volgen kan je de verkoper even nakijken :hoe ziet zijn feedback eruit ,wat zijn de detaile sellers raiting (dsr)-voor objektomschrijving/communicatie/verzendtijd/verzendkosten...

De verkoper speelde het slim door de levering uit te stellen omdat hij zogezegd op reis was.
Als de verkoper op reis gaat kan hij toch gewoon je geld terugstorten ?Eventueel de transaktie annuleren ...

op 06/04/10 via overschrijving 99,99€ betaald.ik maak een afspraak voor het object zelf af te halen, en leggen de datum vast.Later krijg ik een mail dat de datum verzet wordt wegens hospitalistie.nooit heb ik nog iets vernomen. ontelbare telefoon zowel op vaste lijn als g.s.m.; mails ;brief persoonlijk in zijn bus gepost. volgens de buren is hij thuis. Eind juni ben ik naar de politie geweest, die me doorstuurde naar de vrederechter. Op 13 juli oproep bij de vrederechter, natuurlijk is hij niet komen opdagen.
ik ken zijn naam, adres, maar ik weet niet of ik dat mag bekend maken, kijk uit als de verkoper van aalst is.

Normaal betaal je bij afhalen de verkoper cash ,dus niet afhalen = geen geld .

ik ken zijn naam, adres, maar ik weet niet of ik dat mag bekend maken, kijk uit als de verkoper van aalst is.

Tja, dat mag natuurlijk niet.

Maar als die brave ebayer nu nog iets te koop stelt, kan je misschien een objectnummer vermelden ?

Gewoon met de tekst : opgelet voor object .... .

Toevallig niet betaald met Paypal ? Met Credit Card ?

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

Deze persoon is nog steeds actief. Nu op Kapaza en 2dehands