- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 20-06-2013 10:21
Hierzie.... weer zo iets.... win je een object, moet je de verkoper nog vriendelijk vragen naar zijn rekeningnummer en als ze dan nog binnen de 24 uur een antwoord geven is het ook goed!
Vind is verre van normaal!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-06-2013 20:01
als je naar de laatste negatieve feedback gaat kijken bij mij, en dan gaat zien naar de feedback van deze koper gegeven aan anderen dan weet je genoeg denk ik.
Is dit onterecht? jazeker!!
D.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-06-2013 21:21
Euh ja, maar wat dat heeft dat te maken met het feit dat de koper de verkoper naar zijn rekeningnummer moet vragen om te "mogen" betalen????
Ik ga ervan uit en ik ben het gewoon, dat als ik een factuur krijg er ook het rekeningnummer van de verkoper vermeld is... stel je voor dat iedereen zo begint... dat je een factuur krijgt van de gemeente, gas, elektriciteit, water, postorderbedrijven, what ever... dat je telkens eerst het rekeningnummer moet vragen op welk nummer je "mag" (moet) betalen?????
Beetje normaal blijven aub... geen bankrekeningnummer = geen betaling, ook duidelijk dan... verkoper dient zijn/haar betaalgegevens spontaan na aankoop door te geven en daar hoeft de klant niet naar te vragen toch?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-06-2013 22:27
wel omdat je normaal automatisch een e-mail van Ebay krijgt met deze gegevens, en dit gaat van tijd tot tijd eens de mist in, net zoals mails van bestellingen, enz...
en niet alle kopers zijn ter goede trouw, daarvoor had ik mijn laatste neg feedback aangehaald..
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 21-06-2013 06:31
wel omdat je normaal automatisch een e-mail van Ebay krijgt met deze gegevens, en dit gaat van tijd tot tijd eens de mist in, net zoals mails van bestellingen, enz...
Dat is het nu juist... die mail heb ik gehad ja, maar ipv de bankgegevens van de verkoper staat er dat je de verkoper moet contacteren voor die gegevens.
Ik vind zoiets ronduit belachelijk!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 21-06-2013 14:38
Wie nog mocht twijfelen aan de dienstverlening van Bpost.
2 dagen geleden het ik een aangetekende zending naar Frankrijk gestuurd. Vandaag reeds positieve feedback. Nog sneller is volstrekt onmogelijk!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 21-06-2013 14:52
Ik zit met een koper die enkel de objectprijs heeft overgeschreven zonder verzendkosten. Ik heb hem dit woensdag al gemeld, geen reactie. Vandaag mail of ik het geld ontvangen heb, ik antwoord ja maar 3,85 euro te weinig. Geen reactie. Wat te doen?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 22-06-2013 20:01
Ik zit met een koper die enkel de objectprijs heeft overgeschreven zonder verzendkosten. Ik heb hem dit woensdag al gemeld, geen reactie. Vandaag mail of ik het geld ontvangen heb, ik antwoord ja maar 3,85 euro te weinig. Geen reactie. Wat te doen?
Tja, proberen gaat mee hé, voor mij simpel, geen volledige betaling = ook geen levering!