Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 14-09-2008 23:02
mag ik even vragen naar welk nummer ik moet bellen van abx logistics? Ik geraak een beetje zot van die website, altijd maar van het ene op het andere hoppen in die website om nergens uit te komen. Ik heb een iphone daar zitten. Die was in belgie gearriveerd maar ik moest 200 euro bijbetalen, wanneer je niet reageert op hun brief wordt het pakket automatisch teruggestuurd na 2 weken naar de verzender vanhet pakket. Helaas heeft mijn verzender (amerika) dat pakketje nog altijd niet ontvangen en zolang niet ontvangen krijg ik geen refund. Het gaat hier voor een studente wel om een groot bedrag van 500 euro dus geen lachertje. Die brief vind ik natuurlijk niet meer maar heb wel alle paypalgegevens, postpakketnummer enzovoort. Wat moet ik doen?
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 14-10-2008 05:49
Volgende keer misschien door mij laten versturen?
Heb je het in twee werkdagen thuis.
Ik heb eigenlijk nooit problemen.
www.weship-it.com
Heb je het in twee werkdagen thuis.
Ik heb eigenlijk nooit problemen.
www.weship-it.com
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 27-10-2008 17:17
wat als mijn verkoper mijn bestelling lager heeft gedeclareerd? hij vertelde mij dat dit beter was ivm met taxen... nu kreeg ik ook dezelfde mail van ABX, ik heb de lijst met mijn artikels doorgemaild, zonder de prijzen. de echte factuur zit binnen in de doos, dus ze zullen er wel achter komen.. iemand ervaring hiermee?
zou het goed zijn zelf bij abx te gaan en de situatie uit te leggen. het gaat om studio/gitaar materiaal, over twee weken nemen wij onze demo op en zonder dit materiaal is dat gewoon een regelrechte ramp.
mensen die hiermee ervaring hebben kunnen mailen op thomas_dierickx(add)hotmail(dot)com
thx
zou het goed zijn zelf bij abx te gaan en de situatie uit te leggen. het gaat om studio/gitaar materiaal, over twee weken nemen wij onze demo op en zonder dit materiaal is dat gewoon een regelrechte ramp.
mensen die hiermee ervaring hebben kunnen mailen op thomas_dierickx(add)hotmail(dot)com
thx
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 12-11-2009 13:09
Ik heb vandaag ook een brief van abx..
Ik heb 4 paar laarzen gekocht uit China.. Imitatie..
Wat moet ik doen?
Nix terugsturen?
Doorzoeken ze altijd je pakketje?
Ik heb 4 paar laarzen gekocht uit China.. Imitatie..
Wat moet ik doen?
Nix terugsturen?
Doorzoeken ze altijd je pakketje?