Betalen bij afhaling

Betalen bij afhaling
U hebt ervoor gekozen om EUR XXX te betalen wanneer u het object afhaalt.

Als ik Betalen bij afhaling kies, rekent Ebay de verzendkosten toch bij de aankoopprijs. Wilt dit zeggen dat ik dan toch de volle pot moet betalen?

Ggggggrrrrrrrrr
Ik krijg hier net een PP-betaling, en ik zie dat het bedrag niet klopt, even naar de details gekeken, ha ja geen verzendkosten, en nu staat er 'afhaling gratis' bij de bestellingsgegevens ?
Waarom dan betalen met PP ? kan hij geen cash meebrengen ? Weeral zo een koper die er niks van snapt ...... :_|
En geen enkel bericht, ook geen afspraak om te komen afhalen, zal hij dan ineens aan de deur staan ? misschien ben ik niet thuis, zucht zucht zucht.

Wat nu ?
- betaling terugsturen
- object toch maar versturen (in mijn eBay staat dat ik het ding moet versturen, bij de bestellingsgegevens staat afhaling)
- ik heb de koper gecontacteerd om uitleg te vragen, geen reactie
- niets doen en afwachten ?

m.

m.

- niets doen en afwachten ?

- niets doen en afwachten !

Nemo me cohabitat inpuntem

Ik ben nog altijd aan het afwachten ...

m.

m.

@marientje (die zo een beetje tussen de plooien is gevallen:-)): nee, dan betaal je uiteraard geen verzendkosten. Logisch toch ?

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

Ah, eindelijk een bericht van deze koper ! ik moet het pak afgeven in een winkel in Kortrijk, vandaar wordt het dan naar een andere winkel van dezelfde keten gebracht waar deze meneer werkt.
Moet dat 5 dagen duren om mij een berichtje te sturen ?
Maar ik ben blij dat het probleempje opgelost is.

m.

m.