- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-01-2010 11:04
Alles staat er inderdaad en je hebt 100% gelijk volgens mij maar e-user houdt liever niet op met aanhalen dat het onwettig zou zijn zonder ook maar één voorbeeld aan te halen wat er niet staat.
Ja, hij spreekt wel van iets van 4 jaar geleden maar ook hier zegt hij niks over WAT er dan wel niet stond. En... iets van 4 jaar geleden is niet meer terug te vinden.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 09-01-2010 00:12
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 09-01-2010 14:03
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 09-01-2010 17:36
Hier wat voorstelletjes ;-):
Schaatsen, sleeën, sneeuwruimen, veilingen of aanbiedingen maken, shoppen, familiebezoek, vrienden bezoek, spelletje spelen, koekjes bakken, uitgebreid met iemand bellen, verwaterde contacten herstellen (kreeg gisteren een telefoontje van iemand uit Gent waar ik 5 jaar niks meer van had gehoord), soep maken, brood bakken, boek lezen, DVD bekijken, muziek dowloaden, films downloaden, flinke wandeling maken, cursusje doen, enz. enz.
Alles beter dan het voederen der trollen. :^O

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 09-01-2010 19:23
paypal is niet verplicht en hebben zogezegd niets te zeggen over ebay maar alles moet wel via hun gaan om een graantje mee te pikken
iedereen moet zelf beslissen hoe betalingen te ontvangen
paypal sluit zelfs ebay accounts zo schandalig is dat al geworden
allemaal overstappen op moneybookers of clickbank
beginnende verkopers die geen paypal willen kunnen niet verkopen
en betalen naar iemand die geen paypal heeft gaat wel
paypal neemt de betaling aan via het email adres of wist je dat nog niet
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 10-01-2010 08:52
Waarom betaling per paypal, versturen per aangetekende brief?
dit jaagt de verzendingskosten omhoog, dus minder verkoop
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 14-01-2010 21:52
Ik blijf er bij, ofwel betalen bij een eventuele afhaling ofwel via overschrijven. PAYPAL nee bedankt!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 23-01-2010 20:46
Gezien ik blijkbaar verplicht ben een Paypal rekening te openen of mijn kosten te betalen via een creditcard (dewelke ik niet heb) KAN ik niet eens iets verkopen!!
Niettegenstaande dat staat er wel degelijk op de hulppagina's vermeld dat er een mogelijkheid is om te betalen via een overschrijving, vanwaar dan die onmiddellijke verplichting om steeds maar weer creditcardgegevens in te voeren, zowel bij eBay als bij Paypal?
Het is een schande. Een paar weken op eBay rondgeneusd en dacht dat dit wel een aantrekkelijke site was. Wat een teleurstelling!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 26-01-2010 15:21
Ik heb vandaag dus zowel de paypal site als de Ebay site bezocht om informatie te vinden over Paypal en ik moet zeggen dat behalve over bij het overmaken van mijn account naar mijn bankrekening nergens iets over kosten gelezen heb. Steeds weer staat er Paypal is gratis en wij rekenen GEEN kosten aan.
Blijkbaar staan de kosten ergens in het klein waar ik nog niet gezocht heb.
Na het lezen van klachten over betalingen met Paypal en de fraude die blijkbaar schering en inslag is als je als verkoper Paypal aanvaard heb ik besloten om het zonder aankopen in het VK te doen.
Als Paypal/Ebay de boel eens opkuisen en het eerlijk willen spelen zal ik er dan nog eens over nadenken.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 26-01-2010 16:16
In zekere zin heb je gelijk : de kosten zijn voor de VERkopers, niet voor de kopers.

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)