Volgens mij moet de koper dit instellen indien hij een mail wenst te krijgen dat een betaling ontvangen werd en/of een bevestiging van de verzending

Ik heb alleszins zelf nooit iets dergelijks ingesteld.

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)

Ik weet niet of dit standaard ingesteld staat, da's voor mij iets te lang geleden en staat hier alleszins af...

Photobucket - Video and Image Hosting

In vergelijing met het buitenland werkt BPOST erg goed.

Heb op 7 jaar slechts 1 verloren pakje gehad.

Maar..Italie,Spanje, Frankrijk  zijn een ramp.

Blijkbaar steken de postbodes daar geen kaartje bij afwezigheid in de bus.

Van mijn vezameling Hermès foulards is meer dan de helft naar het buitenland gegaan  en nog is niet alles terecht.Eigenaardig maar waar Maleisia en Australie leverden 4 dagen na verzending de pakjes netjes af..

Dus wij moeten zo niet zagen over onze post,in Franrijk vinden ze het zelf een ramp dat de post zo slordig werkt.

Mijn broer woont in Frankrijk en de helft van mijn briefwisseling krijgt die nooit te zien.

En het is inderdaad zo dat als een verkoper aanduidt dat je pakje verzonden is ,je een automatisch bericht krijgt.Bij mij is dat toch zo en ik heb niets aan de instellingen veranderd.