Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-10-2008 17:43
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 07-10-2008 18:38
Van zodra ze wisten dat ik zo'n kabel nodig had hebben ze hem aangeboden in een buurgemeente.
Van zodra ze wisten dat ik vroeg of laat zou willen reageren op feedback zijn ze deze discussie begonnen.
Het is altijd weer de politie die er achter zit.
Ik heb de uitdaging aangenomen omdat ik weet dat het altijd op dezelfde manier eindigt.
Als je nog eens zo'n kabel vindt voor een euro, stuur hem dan voor 5 euro naar Afganistan of Irak, dan zul je in het nieuws lezen waarvoor hij kan dienen.
Van zodra ze wisten dat ik vroeg of laat zou willen reageren op feedback zijn ze deze discussie begonnen.
Het is altijd weer de politie die er achter zit.
Ik heb de uitdaging aangenomen omdat ik weet dat het altijd op dezelfde manier eindigt.
Als je nog eens zo'n kabel vindt voor een euro, stuur hem dan voor 5 euro naar Afganistan of Irak, dan zul je in het nieuws lezen waarvoor hij kan dienen.
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 09-10-2008 12:28
Lees eerst een inleiding tot de moderne logica en probeer het dan nog eens. (Kun je überhaupt wel lezen?)
Je zou die vraag beter aan jezelf stellen i.p.v. aan iemand met een diploma Nederlands...
ik stop hiermee, het is niet mijn gewoonte om met uw soort te communiceren of te discussiëren.
Ik wens u alle goeds.
Idem.
Je zou die vraag beter aan jezelf stellen i.p.v. aan iemand met een diploma Nederlands...
ik stop hiermee, het is niet mijn gewoonte om met uw soort te communiceren of te discussiëren.
Ik wens u alle goeds.
Idem.
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 28-05-2010 15:48
Het was uitgerekend op 8-10-08 dat ik heb ontdekt hoe dit systeem noemt: gang stalking.
Zo noemt het soort mensen waar ik over sprak: gang stalkers.
Zo noemt het soort mensen waar ik over sprak: gang stalkers.
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 28-05-2010 18:15
:^Oen als ge klanten hebt,paar straten verder,zijn het duwers:^O