Ik krijg geen antwoord van de verkoper
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 09-02-2010 10:52
Hallo,
Ik heb het hoogste geboden op object 190368665488, maar nu ik de afhaling (en betaling) van het object wil regelen, negeert de verkoper mij.
Er wordt niet geantwoord op mijn mails. Wat kan ik doen?
Alvast bedankt.
Ik heb het hoogste geboden op object 190368665488, maar nu ik de afhaling (en betaling) van het object wil regelen, negeert de verkoper mij.
Er wordt niet geantwoord op mijn mails. Wat kan ik doen?
Alvast bedankt.
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 10-02-2010 00:58
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 10-02-2010 11:27
Ok, merci voor het snelle antwoord. Van de verkoper heb ik nog steeds niets gehoord. Ik geef het nog even de tijd (misschien op vakantie) en dan onderneem ik stappen.
Merci,
S
Merci,
S
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 10-02-2010 12:55
Ja, dat is een mogelijkheid (vakantie, bedoel ik)
Maar ik vermoed eerder dat de verkoper niet blij is met de behaalde prijs.
Dat zie/hoor je vanzelf wel !

Maar ik vermoed eerder dat de verkoper niet blij is met de behaalde prijs.
Dat zie/hoor je vanzelf wel !

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 13-02-2010 20:45
Hallo,ja ik heb net hetzelfde voor,al 3 keer het reknr. gevraagd en nog steeds geen antwoord,waarom?
OOk heb ik over een paar weken iets verkocht,alles was goed maar nog steeds geen feedback gekregen,al 3 keer gereageerd maar nog steeds niets gezien,waarom doen die zo moeilijk?
OOk heb ik over een paar weken iets verkocht,alles was goed maar nog steeds geen feedback gekregen,al 3 keer gereageerd maar nog steeds niets gezien,waarom doen die zo moeilijk?
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 14-02-2010 16:29
Als ik 3 "vragen" om feedback te geven zou ontvangen dan geef ik uit balorigheid ook niks hoor. Daar ga je iemand toch niet mee lastigvallen en zeker niet om vragen....
Feedback is geheel vrijblijvend, het is voor verkopers en kopers helemaal geen verplichting om feedback te geven.

Nemo me cohabitat inpuntem

Feedback is geheel vrijblijvend, het is voor verkopers en kopers helemaal geen verplichting om feedback te geven.

Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 16-02-2010 10:06
ik win een dinkytoys auto voor 1 euro.
opeens zie ik de auto opnieuw aangeboden worden.
ik stuur een zeer vriendelijke mail of ze zich soms niet vergist heeft en veel bla bla dat ik veel intresse in andere van haar/zijn spulletjes heb.
krijg een bericht dat ze zich vergist heeft alhoewel ik ergens weet dat ze die dinky niet voor 1 euro wou laten gaan. Dus ok dus.
ik mail haar even te wachten met betalen maar als ze wil ik het wel wil doen omdat er nog spulletjes mij interesseren om dus verzendkost te besparen.
De dinky was 1 euro + 5.70 verzendkost.
Vandaag krijg ik de dinky toegestuurd ! Heb die dus ontvangen.
1) ik heb ze nog niet betaald 2) ik heb haar gevraagd even te wachten met opsturen omdat ik nog op 2 andere artikelen wil bieden vandaag!
Begrijpe wie begrijpe kan!
opeens zie ik de auto opnieuw aangeboden worden.
ik stuur een zeer vriendelijke mail of ze zich soms niet vergist heeft en veel bla bla dat ik veel intresse in andere van haar/zijn spulletjes heb.
krijg een bericht dat ze zich vergist heeft alhoewel ik ergens weet dat ze die dinky niet voor 1 euro wou laten gaan. Dus ok dus.
ik mail haar even te wachten met betalen maar als ze wil ik het wel wil doen omdat er nog spulletjes mij interesseren om dus verzendkost te besparen.
De dinky was 1 euro + 5.70 verzendkost.
Vandaag krijg ik de dinky toegestuurd ! Heb die dus ontvangen.
1) ik heb ze nog niet betaald 2) ik heb haar gevraagd even te wachten met opsturen omdat ik nog op 2 andere artikelen wil bieden vandaag!
Begrijpe wie begrijpe kan!