Verzending discussie met verkoper
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 18-11-2010 13:05
Ik kocht vorige maand een broekje op ebay, en betaalde hiervoor €2 verzendkosten. Na 3weken nog geen broekje ontvangen, en verkoper reageert eerst niet op mijn mails. Ik open een geschil, en de verkoper beledigd me langs alle kanten omdat ik een geschil heb geopend, ik ben steeds kalm en beleefd gebleven.
1maand later zegt de verkoper dat het pakje is teruggekomen omdat mijn adres onjuist is. Ze zou het verzonden hebben naar het adres dat om het bankuitreksel vermeld staat, wat mijn oud adres is, en ondertussen aangepast is door de bank. Echter, op mij ebay account staat duidelijk mijn nieuw adres,dus als zij op mijn gevens kijkt staat duidelijk dat zij moet verzenden naar: ...
Ze zegt dat ik opnieuw verzendkosten moet betalen want dat dit mijn schuld is. Wie heeft in dit geval gelijk? Op mijn ebay gegevens staan de correcte gegevens. ik verkoop ook op ebay,
en je stuurt toch steeds alles op naar het verzendadres???
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Zij weigert dit te doen, beweert dat ze juist is. Het geschil staat open, zij heeft mijn object. Wat meer kan ik nog doen?
Bedankt voor jullie wijze antwoorden! 🙂