annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzending discussie met verkoper

Ik kocht vorige maand een broekje op ebay, en betaalde hiervoor €2 verzendkosten. Na 3weken nog geen broekje ontvangen, en verkoper reageert eerst niet op mijn mails. Ik open een geschil, en de verkoper beledigd me langs alle kanten omdat ik een geschil heb geopend, ik ben steeds kalm en beleefd gebleven.
1maand later zegt de verkoper dat het pakje is teruggekomen omdat mijn adres onjuist is. Ze zou het verzonden hebben naar het adres dat om het bankuitreksel vermeld staat, wat mijn oud adres is, en ondertussen aangepast is door de bank. Echter, op mij ebay account staat duidelijk mijn nieuw adres,dus als zij op mijn gevens kijkt staat duidelijk dat zij moet verzenden naar: ...
Ze zegt dat ik opnieuw verzendkosten moet betalen want dat dit mijn schuld is. Wie heeft in dit geval gelijk? Op mijn ebay gegevens staan de correcte gegevens. ik verkoop ook op ebay,
en je stuurt toch steeds alles op naar het verzendadres???

Hele onderwerp weergeven

Ja natuurlijk moet de verkoper verzenden naar het verzendadres dat eBay geeft !

Als ik als verkoper twijfel aan een adres, vraag ik aan de koper om het adres te bevestigen.

In jouw geval maakte de verkoper een fout, dus in principe moet zij de 2de verzending betalen, eventueel kan je voorstellen dat elk de helft betaalt om het probleem op te lossen. Het geschil in geen geval sluiten voor alles in orde is.

Een vraag stellen