annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzending discussie met verkoper

melleke76
Community-lid

Ik kocht vorige maand een broekje op ebay, en betaalde hiervoor €2 verzendkosten. Na 3weken nog geen broekje ontvangen, en verkoper reageert eerst niet op mijn mails. Ik open een geschil, en de verkoper beledigd me langs alle kanten omdat ik een geschil heb geopend, ik ben steeds kalm en beleefd gebleven.
1maand later zegt de verkoper dat het pakje is teruggekomen omdat mijn adres onjuist is. Ze zou het verzonden hebben naar het adres dat om het bankuitreksel vermeld staat, wat mijn oud adres is, en ondertussen aangepast is door de bank. Echter, op mij ebay account staat duidelijk mijn nieuw adres,dus als zij op mijn gevens kijkt staat duidelijk dat zij moet verzenden naar: ...
Ze zegt dat ik opnieuw verzendkosten moet betalen want dat dit mijn schuld is. Wie heeft in dit geval gelijk? Op mijn ebay gegevens staan de correcte gegevens. ik verkoop ook op ebay,
en je stuurt toch steeds alles op naar het verzendadres???

Hele onderwerp weergeven

Natuurlijk gaat de verkoper in de fout ,het was aan haar om eventueel de bevestiging te krijgen van het juiste verzendadres.

Ebay gaat geen oplossing bieden,vermits je waarschijnlijk per overschrijving hebt betaald.

Neg geven zal ook niets voor je oplossen,althans nu niet.

Als je dat broekje werkelijk wil ,zal er niets anders opzitten dan nogmaals 2 euro te betalen.Anders ben je het totale bedrag kwijt.

Achteraf zou ik bij de beoordeling neg. plaatsen voor te hoge verzendkosten.En dus een 1 voor verzendkosten.

Ik denk dat je werkelijk geen andere keuze hebt met dat soort verkopers.

Een vraag stellen