annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzending discussie met verkoper

melleke76
Community-lid

Ik kocht vorige maand een broekje op ebay, en betaalde hiervoor €2 verzendkosten. Na 3weken nog geen broekje ontvangen, en verkoper reageert eerst niet op mijn mails. Ik open een geschil, en de verkoper beledigd me langs alle kanten omdat ik een geschil heb geopend, ik ben steeds kalm en beleefd gebleven.
1maand later zegt de verkoper dat het pakje is teruggekomen omdat mijn adres onjuist is. Ze zou het verzonden hebben naar het adres dat om het bankuitreksel vermeld staat, wat mijn oud adres is, en ondertussen aangepast is door de bank. Echter, op mij ebay account staat duidelijk mijn nieuw adres,dus als zij op mijn gevens kijkt staat duidelijk dat zij moet verzenden naar: ...
Ze zegt dat ik opnieuw verzendkosten moet betalen want dat dit mijn schuld is. Wie heeft in dit geval gelijk? Op mijn ebay gegevens staan de correcte gegevens. ik verkoop ook op ebay,
en je stuurt toch steeds alles op naar het verzendadres???

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Ja natuurlijk moet de verkoper verzenden naar het verzendadres dat eBay geeft !

Als ik als verkoper twijfel aan een adres, vraag ik aan de koper om het adres te bevestigen.

In jouw geval maakte de verkoper een fout, dus in principe moet zij de 2de verzending betalen, eventueel kan je voorstellen dat elk de helft betaalt om het probleem op te lossen. Het geschil in geen geval sluiten voor alles in orde is.

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

Natuurlijk gaat de verkoper in de fout ,het was aan haar om eventueel de bevestiging te krijgen van het juiste verzendadres.

Ebay gaat geen oplossing bieden,vermits je waarschijnlijk per overschrijving hebt betaald.

Neg geven zal ook niets voor je oplossen,althans nu niet.

Als je dat broekje werkelijk wil ,zal er niets anders opzitten dan nogmaals 2 euro te betalen.Anders ben je het totale bedrag kwijt.

Achteraf zou ik bij de beoordeling neg. plaatsen voor te hoge verzendkosten.En dus een 1 voor verzendkosten.

Ik denk dat je werkelijk geen andere keuze hebt met dat soort verkopers.

melleke76
Community-lid

Zij weigert dit te doen, beweert dat ze juist is. Het geschil staat open, zij heeft mijn object. Wat meer kan ik nog doen?
Bedankt voor jullie wijze antwoorden! 🙂

speedsterboy1
Community-lid

De mikmak is mij juist voor se. Maar toch dezelfde mening.

speedsterboy1
Community-lid

Je dient als verkoper in principe inderdaad te versturen naar het adres dat vermeld is bij ebay.

Als ik merk dat het adres van een koper anders is bij de overschrijving dan bij ebay dan stuur ik voor de zekerheid wel een mail om het ebay adres te laten bevestigen.

Een vraag stellen