annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geschil oplossen

georgesgoossens
Community-lid

Dag , het gaat over 260583087406.

Ik heb daar feedback op gegeven.

Positief en 5*.

Komt daar nu 'geschil oplossen'.

Ik heb helemaal geen 'geschil'.

Als ik op geschil oplossen kom ga ik naar paypal.

Kan iemand mij helpen kijken aub danke

Geaccepteerde oplossingen (2)

Geaccepteerde oplossingen (2)

hughwitte
Community-lid

positieve feedback packing was not 100% , slightly damaged during shipping.
Hebt u hier misschien een lage gedetailleerde verkopersbeoordeling (1 of 2 sterren voor één of meer van de DSRs) willen geven toen u die pop-up kreeg? Kopers die slechte feedback willen geven, krijgen sinds oktober een bericht waarin hen wordt voorgesteld om eventuele problemen met de verkoper op te lossen.

De Assistent voor onbetaalde objecten kan het moeilijk zijn, die kan enkel worden gebruikt bij aanbiedingen die PayPal als enige betalingsmethode aanbieden (omdat de Assistent voor onbetaalde objecten zo kan nagaan of de koper wel of niet betaald heeft). De aanbieding hierboven opgegeven daarentegen, biedt ook overschrijving, zowel als betalen bij afhaling aan. Zie:
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/unpaid-item-assistant.html

Men kan trouwens gemakkelijk een overzicht krijgen van de openstaande en gesloten geschillen en of men al of niet geschillen lopen heeft:
- PayPal geschillen: Log in op uw PayPal account > Mijn rekening > Klachtencentrum, onderaan de pagina.
- eBay geschillen: Log in op uw Mijn eBay > Account > Transactieproblemen oplossen, onderaan de pagina.

Het gaat hier om een aanbieding met één objectnummer en met verschillende variaties en meerdere stuks beschikbaar. Afzonderlijke aankopen, door dezelfde koper van hetzelfde artikelnummer, hebben elk hun mogelijkheid om feedback te geven en krijgen.

Hallo, Als de verkoper het object niet gemarkeerd heeft als betaling ontvangen dan start zijn "assistent voor onbetaalde objecten" automatisch een geschil na zijn voorkeur instelling X-dagen.
De verkoper kan deze voorkeur instellen ja/neen op zijn account >sitevoorkeuren >assistent voor onbetaalde objecten.
Ook al is het object aangemerkt als betaling verzonden door de koper en de verkoper heeft dit niet aangemerkt en zijn voorkeur staat op (ja),dan start er automatisch een geschil. begrijpen wie begrijpen kan. En dit heeft niets met feedback te maken.

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

georgesgoossens
Community-lid

Dag, bedankt voor de uitleg nog. Helemaal zuiver is dat hier niet. Inderdaad ik had maar 4 sterren op communicatie gegeven. Dat heeft daar mee te maken dat ik de verloper in het ENGELS een email had gestuurd ivm de verpakking, en die heeft daar niet op geantwoord. Ik denk dat ik weet waarom. Die kent waarschijnlijk alleen duits of in ieder gevalis het plausibel dat die geen engels kent. Oorspronkelijk was de verkoper ook alleen van plan om naar duitsland en oostenrijk te zenden. Ik heb die in het DUITS een kort bericht gezonden met de vraag of hij naar belgie wou sturen. blablabla

Finaal zitten we zover denk ik. Er is GEEN geschil , toch is de status op de feedback 'geschil oplossen' dat lijkt op een programma fout of zoals hierboven: een synchronisatie probleem. Ik laat het verder. Het is de eerste keer dat ik zoiets merk. In ieder geval nog bedankt voor de reacties. Groeten.

PS via translate.google.com mijn engelse tekst vertaald , had ik eigenlijk beter eerst gedaan

 

Order # 78387682018Hello, I have a remark about the packaging of this.All pans had a dent.To my surprise I was able to remove the dent by using bare hands.Now there is no visible defect anymore.My remark: Although packing looked good , it was not sufficient.These pans are so fragile (that is ductable) that there was a dent to them during transportation. I will make it a 5 star because it was clear that effort had been made to the packing. Probably supposing that these pans are no that vulnerable to damage; that they are sturdy.best regards

 

Order # 78387682018Hallo, ich habe eine Bemerkung über die Verpackung von diesem.Alle Pfannen hatte eine Delle.Zu meiner Überraschung konnte ich die Delle mit Hilfe von bloßen Händen entfernen.Jetzt gibt es keine sichtbaren Mängel mehr.Meine Bemerkung: Obwohl Verpackung gut aussah, war es nicht ausreichend.Diese Pfannen sind so zerbrechlich (dh Kanalanschluss), dass es eine Delle, um sie während des Transports.Ich werde es ein 5 Sterne, weil es klar war, dass Bemühungen, die Verpackung gemacht worden. Wahrscheinlich der Annahme, dass diese Pfannen nicht sind, die anfällig für Schäden sind, dass sie robust sind.Mit besten Grüßen

 

georgesgoossens
Community-lid

Dag , ivm de dubbele feedback. dat is inderdaad kerieus. Dat heeft blijkbaar te maken met de opzet van de aanbieding. Ge kunt dat nog gaan bekijken. Er zijn verschillende objecten onder 1 aanbieding beschikbaar. Zodat een bestelling kan samengesteld worden uit verschillende objecten. Heel handig. het is dan ook minofmeer logisch dat ge per object een beoordeling kunt geven. Alis het nog niet helemaal perfect zo. Eigenlijk zou het mogelijk moeten zijn om voor elk object van hetzelfde type een aparte beoordeling te kunnen geven. Maar het is al 'lastig' genoeg zo. Compris?

 

En dan ivm met die eventuele fout .. ik was ook al zover geraakt. Ik ben niet frequent op ebay en heb dus ook geen gevoel hoe goed of hoe kwaad de site ineen zit. Ik heb wel moeite om mijn weg te vinden.BVB wou ik daarjuist mijn permanente zoek opdrachten bijwerken. Er is een gedigheids periode. Kunt ge nu geloven dat ik die periode niet meer terug kan vinden om die aan te passen...? :-((

 

 

Als je betaald hebt en de objecten ontvangen en er is geen geschil open, dan zou ik me er niks van aantrekken, waarschijnlijk een foutje bij eBay door de vrijdagse onderhoud !

Probeer morgen nog eens opnieuw.

Hé hoe raar, je hebt 2 keer feedback gegeven voor hetzelfde object ?

Heb jij een geschil geopend, of de verkoper ?

Een vraag stellen