op 10-12-2010 11:37
Dag , het gaat over 260583087406.
Ik heb daar feedback op gegeven.
Positief en 5*.
Komt daar nu 'geschil oplossen'.
Ik heb helemaal geen 'geschil'.
Als ik op geschil oplossen kom ga ik naar paypal.
Kan iemand mij helpen kijken aub danke
packing was not 100% , slightly damaged during shipping.
Hebt u hier misschien een lage gedetailleerde verkopersbeoordeling (1 of 2 sterren voor één of meer van de DSRs) willen geven toen u die pop-up kreeg? Kopers die slechte feedback willen geven, krijgen sinds oktober een bericht waarin hen wordt voorgesteld om eventuele problemen met de verkoper op te lossen.
De Assistent voor onbetaalde objecten kan het moeilijk zijn, die kan enkel worden gebruikt bij aanbiedingen die PayPal als enige betalingsmethode aanbieden (omdat de Assistent voor onbetaalde objecten zo kan nagaan of de koper wel of niet betaald heeft). De aanbieding hierboven opgegeven daarentegen, biedt ook overschrijving, zowel als betalen bij afhaling aan. Zie:
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/unpaid-item-assistant.html
Men kan trouwens gemakkelijk een overzicht krijgen van de openstaande en gesloten geschillen en of men al of niet geschillen lopen heeft:
- PayPal geschillen: Log in op uw PayPal account > Mijn rekening > Klachtencentrum, onderaan de pagina.
- eBay geschillen: Log in op uw Mijn eBay > Account > Transactieproblemen oplossen, onderaan de pagina.
Het gaat hier om een aanbieding met één objectnummer en met verschillende variaties en meerdere stuks beschikbaar. Afzonderlijke aankopen, door dezelfde koper van hetzelfde artikelnummer, hebben elk hun mogelijkheid om feedback te geven en krijgen.