annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Negatieve feedback, koper wil niet terugsturen voor een refund! HELP

Hallo,

 

een 2 weken geleden heb ik een lot verkocht via Ebay voor 30 euro en verzendkosten gratis. Het ging allemaal vlot, koper had geen vragen of dergelijke. Daarna krijg ik een email waarin hij zegt dat ik het lot niet goed genoeg beschreven had, waar ik niet akkoord mee was. Een paar dagen later kreeg ik negatieve feedback, dus e-mail ik de koper en vertel hem dat hij het lot terug moet opsturen zoals hij het aangekregen heeft, en de negatieve feedback moet opheffen en zo dus zijn geld helemaal terugkrijgt. Nu krijg ik een email dat hij akkoord gaat het lot te versturen, maar enkel een deel van het lot, voor dezelfde prijs van 30 euro. En ik zou ook de verzendkosten van 7euro moeten betalen. Als ik dit niet doe, laat hij de negatieve feedback staan. En als hij nu zijn geld terug ontvangt, stuurt hij het pakket op en verwijdert hij de feedback.

 

Dit klinkt als een gedwongen beslissing voor mij. Zijn negatieve feedback heeft mijn percentage drastisch naar beneden gehaald, en nu moet ik extra bij betalen dan ik ontvangen heb zodat ik dit kan opheffen? Pff...

 

Mvg,

Belgium_online

Hele onderwerp weergeven

Beste,

 

dank u voor jullie nuttige informatie, maar is er enige kans dat ik deze koper kan rapporteren, of ebay zelf erbij betrekken, sinds hij niet wilt ingaan op mijn voorstellen. Wat hij volgens mij lijkt te doen is al het geen dat hij niet moet hebben, terug te 'verkopen' aan een hogere prijs als hem, aan de verkoper zelf. Hij wilt het goede houden en het minder goede terug aan mij verkopen, dit lijkt me verkeerd.

 

Mvg

Een vraag stellen