annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geschil

Ik krijg vandaag een bericht van e-bay dat er een geschil geopend is voor een bonbonnière van villeroy 1 Boch dat ik verkocht heb (200611689055).

De koper heeft een positieve feedback gegeven op 11/06/.(great seller, highly recommended)  Nu schrijft de koper dat hij het gebroken ontvangen heeft op 15/06.  Dat begrijp ik niet.  Ik verpak altijd heel goed en het zou mij verwonderen.  Maar positieve feedback geven 4 dagen voor je iets ontvangt.  Dat begrijp ik niet.  Wat moet ik nu doen.  Ik heb geantwoord aan de koper wat ik nu schrijf.

Ik heb ook 2x mijn reknr moeten doorgeven.

Bedankt voor uw raad

-- Bewerkt door biajorjul om 15 Jun 2011 18:17 CEST

-- Bewerkt door biajorjul om 15 Jun 2011 18:36 CEST
Hele onderwerp weergeven

Heb foto's gekregen, maar kan niet uitmaken hoe het gebroken is geraakt.  De bonbonnière bestaat uit 2 delen, er is 1 deel kapot. Heb voorgesteld om het kapotte deel te vervangen daar ik nog zo ene bij mij thuis heb.  Antwoord met de vraag om mijn telefoonnr door te geven om verder te bepraten.  Ben ik verplicht mijn nr door te geven.

Begrijp dan nog altijd niet waarom pas na 4 dagen te melden dat iets kapot is en na het geven van een positieve feedback

Bedankt dat er mij iemand raad geeft

Rita

-- Bewerkt door biajorjul om 18 Jun 2011 12:42 CEST
Een vraag stellen