annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geschil

Ik krijg vandaag een bericht van e-bay dat er een geschil geopend is voor een bonbonnière van villeroy 1 Boch dat ik verkocht heb (200611689055).

De koper heeft een positieve feedback gegeven op 11/06/.(great seller, highly recommended)  Nu schrijft de koper dat hij het gebroken ontvangen heeft op 15/06.  Dat begrijp ik niet.  Ik verpak altijd heel goed en het zou mij verwonderen.  Maar positieve feedback geven 4 dagen voor je iets ontvangt.  Dat begrijp ik niet.  Wat moet ik nu doen.  Ik heb geantwoord aan de koper wat ik nu schrijf.

Ik heb ook 2x mijn reknr moeten doorgeven.

Bedankt voor uw raad

-- Bewerkt door biajorjul om 15 Jun 2011 18:17 CEST

-- Bewerkt door biajorjul om 15 Jun 2011 18:36 CEST
Hele onderwerp weergeven
marinela-60
Community-lid

Hallo Rita

Er is niks mis met je nr van gsm of tel. door te geven.

mijn nr staat altijd bij mijn afhandeling van de verkoop.

misschien kan je zo iets regelen.

 

 

Dus , indien je telefonisch contact  hebt , kan je zeggen " ik zend een 2e bonbonnieère op " ik denk het beste dat je nog eens de kosten  zelf betaald.

Maar op één voorwaarde: dat ze eerst het geschil sluit.

je doet dit telefonisch en ook nog eens via ebay.

Dit is omdat je telefonisch geen bewijs hebt.

Ik heb dit ook al gedaan.

eerst geschil sluiten (zij ) en dan pas je artikel opsturen. dit lijkt me een faire deal.

Ik weet het het is niet prettig, maar soms kom je zulke dingen tegen en daar leer je uit.

En deze keer neem jezelf foto's. en in de toekomst doe je dat bij al je verkopen.

en als je een pos fb hebt gehad dan pas  foto's wissen.

Leg haar vriendelijk uit dat je van goede wil bent , dat je een 2 item op je eigen kosten  zal opsturen ( voor de lieve vrede ) maar dat zij eerst haar geschil moet sluiten. Nadien kan je haar buitensmijten als je dat wenst.

Als ze neen zegt dan zou ik het toch opsturen , om van de ganse rataplan af te zijn. en altijd communiceren via ebay

Want je bent er toch mee bezig hé.

En van die pos feedback , ik versta het ook niet , misschien heeft ze zelf te euforisch gereageerd.

Je hebt zo van die mensen, hoe meer je verkoopt , hoe meer je tegenkomt .

maar je zou toch geld toegeven om er vanaf te zijn.

Ik voor mezelf zou het zo doen.

Vele groetjes marina

 

 

Een vraag stellen