annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

feedback na geschil

Hallo,

Graag had ik geweten of er nog andere ebay verkopers hetzelfde probleem ondervonden hebben als ik. Een bieder uit  Nederland heeft een object gekocht maar weigert te betalen, er is een geschil geopend en gesloten zonder een betaling ontvangen te hebben. Het toppunt is, en ik verschoot me een bult dat hij me nadien nog negatieve feedback heeft kunnen geven. Dit heb ik via de cust sup aan ebay voorgelegt doch deze doen zelfs de moeite niet om op mijn mail te antwoorden (2 weken ondertussen) en telefonisch krijg ik een bot antwoord dat over feedback niet gesproken wordt telefonisch.

Zo kan je elke verkoper eens ferm bij de neus nemen, je koop iets, betaald niet, en je geeft hem ook nog eens lekker negatieve feedback. ALS DAT ALLEMAAL KAN!!!!!!!!

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

Dat is niets nieuw onder de zon,mijn feetback is goed,ik verstuur GRATIS,en zovlug mogelijk,en dan trekken  van u sterren af dure verzending,niet veel communicatie,al mijn sterren zijn aangetast door dit slecht systeem en kopers die er maar met de pet naar gooien,om eerlijk te zijn.ik verkoop niets meer ,alleen prullen,niets meer van mijn verzamelingen,ja ook na de veiling krijg je bericht,voor zoveel wil ik kopen,ik zet er nog liever mijn voorhamer op.

Het feedback systeem van ebay is al jaren waardeloos.

Vroeger toen je als verkoper nog bad feedback kon geven gebeurde het vaak dat als de klant niet blij was hij de verkoper bad feedback gaf en meteen de verkoper hetzelfde deed.

Dus elk -1.

 

Nu is het vaak zo dat klanten je vaak afdreigen met ik wil een refund ofzo anders krijg je bad feedback, dat heb ik vandaag weer eens ondervonden.

 

Ebay helpt zijn verkopers niet, enkel de kopers dus verwacht geen reactie op je probleem van hen uit. Mijn raad en die ga ik nu ook terug overwegen, zoek een ander platform ...

Hallo lotgenoot,

Meer van dat, ook bij mij.

Ik kreeg geen negatieve feedback, van de niet-koper, wel de factuur met het commissieloon van eBay van 28,78eur!

Leuk hoor voor een verkoop waar je geen cent van gezien hebt.

Geen verhaal tegen. Niets. Geschil gesloten, punt.

En ja, pas na 2 weken komt de hollandse CS met een antwoord rechtstreeks gecopieerd uit het reglement én totaal naast de kwestie.

Ben dat spel hier dik moe.

Nooit verkoop ik hier nog iets van waarde en mijn overige spullen  gaan naar de kringwinkel, daar krijg je tenminste een warme glimlach terug.

Grtz

ebay is meer en meer hun verkopers aan het negeren terwijl dat toch de bron van hun inkomen is oook regeert ebay minder en minder op email vragen..hetgeen impliceert dat het momenteel echt slecht is ...als ze niet meer antwoorden op mail dan is dat hun aangekondigde dood en gaan ze binnenkort klanten verliezen aan nieuwkomers als WEBSTAR.ik ben al weken aan het wachten op een update van mijn verkopers staus betalingen...die niet klopt...STERKTE

-- Bewerkt door dodie97 om 4 Mar 2012 19:22 CET
Een vraag stellen