annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

onterecht negatieve feedback ontvangen

Heb iets verkocht en de koper heeft nog steeds niet betaald. Heb haar gevraagd of dit een vergetelheid kan zijn en heb geen reactie hierop gekregen. 2 dagen later geeft zij mij negatieve feedback met de melding "nog steeds niets ontvangen". Heb haar terug gecontacteerd en gezegd dat ik nog steeds geen geld ontvangen heb ,dus niets opstuur.Ook gevraagd waarom ze niet eerst met mij contact heeft opgenomen vooralleer feedback te geven. Wacht op haar antwoord, maar heb ondertussen wel die negatieve feedback op mijn profiel staan. Hoe kan ik hier rechtstreeks op reageren of laten verwijderen?

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Je kan een geschil openen wegens niet betaling, als de koper niet reageert op het geschil binnen de 4 dagen, kan de negatieve feedback verwijderd worden. Na 4 dagen moet je zelf het geschil terug sluiten.

Je kan best ook een reactie plaatsen bij de negatieve feedback zodat andere kopers zien dat de feedback onterecht is.

-- Bewerkt door mikmak147 om 22 Mar 2012 8:30 CET

Antwoorden (6)

Antwoorden (6)

Niet op rekenen: als er enkel gekocht wordt, kan het % niet zakken.

Kopers kunnen immers alleen positieve feedback krijgen é?

Ok bedankt, heb het gevonden en mijn antwoord al geplaatst.

Reageren op FB is eenvoudig... open je FB-page, helemaal onderaan staat "feedback beantwoorden", kies de FB waarop je wil reageen en klik achteraan op "reageren"... de rest wijst zich zelf uit.

Hoe kan ik die reactie plaatsen bij die negatieve feedback? Heb al gezocht maar niet gevonden. 

Heb ondertussen een geschil geopend en heb nog steeds geen geld of een reactie van haar ontvangen. Wat ik wel raar vind is dat ze na die aankoop van 12 maart 2012 nog aankopen heeft gedaan en hiervoor wel heeft betaald ,want ze heeft positieve feedback ontvangen. Deze persoon heeft dan ook nog altijd 100% voor haar positieve feedback staan. Ik hoop dat zij hierdoor % moet afstaan als ik het geschil sluit zonder een betaling of reactie van haar te hebben ontvangen.

Aankoop van 12 maart, gezien die neg.FB raad ik je toch aan om een geschil te openen wegens niet-betaling, je enige kans om zowel die FB kwijt te raken en je commisie terug te krijgen.

Een vraag stellen