Een jongeman van een jaar of zestien komt "uit de kast". Zijn diepgelovige ouders krijgen het bijna aan hun hart, hun zoon een homofiel..dat is een doodzonde, dat is abnormaal, dat is een ziekte enz... Alle dagen bidden ze drie paternosters voor het zieleheil en de genezing van hun zoon maar niks helpt. Ten einde raad verplichten ze de zoon om zoveel mogelijk misvieringen bij te wonen en zich aan te sluiten bij een hulpgroep voor homo's waar de pastoor probeert zijn volgelingen op andere gedachten te brengen. De zoon word aangeraden zoveel mogelijk in de bijbel te lezen. Enkele weken na zijn aansluiting bij die groep vraagt de pastoor hem of God en het lezen van de bijbel hem al geholpen heeft. Jaja meneer pastoor antwoord deze. Eergisteren liep ik te wandelen in een winkelstraat en terwijl was ik de bijbel aan het lezen. Ik was zo verdiept in mijn lezen dat ik die bananenschil niet opmerkte en ik viel. Toen ik terug rechtkwam zag ik de winkeletalage waarvoor ik gevallen was enne wat zag ik....de vaseline stond in aanbieding!!