Paypal en Ebay ongehoord !!

Verkoop laatst aan een Amerikaan 2 Tintin auto's. Totale prijs verzending incl. 67 euro. Ik betaal hem 9 euro terug omdat de verzending teveel gerekend was. Krijg na 10 dagen een foto gestuurd waarin een beschadigde auto gefotografeerd is en hij om een teruggave vraagt. In zijn email schrijft hij dat de verzendingsdoos niet beschadigd is en ook de 2de auto is niet beschadigd. Bij het goed bekijken van die foto zie ik dat er duidelijk geschoemeld is. Ik weiger een terugbetaling. Hij dient uiteraard een claim in bij Paypal en vraagt 12 euro. Hij wil de tweede auto houden. Paypal beslist dat hij alles moet terugsturen en dat hij dan de teruggave van 67 euro krijgt. (opgelet: hij heeft al 9 euro gekregen) ... dit is gewoon de max niet?? Wat als hij 1 auto terugstuurt en de andere gewoon houd? Want daar gaat het hem wel om, hij wil me gewoon rippen! En Paypal en Ebay geloven maar alles en ik ben mijn geld en mijn auto's kwijt. Dit is gewoon allemaal schandalig! Ik durf bijna niets meer te versturen dat met Paypal betaald is.