- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-07-2012 19:24
Als ik op eBay Duitsland ga zoeken op de titel of een deel van een titel van één van uw vaste prijs aanbiedingen, dan vind ik in eerste instantie niets. Maar als ik dan in de linkerkolom, naast de zoekresultaten, onder "Ort": "Europa" of "Weltweit" aanvink, dan verschijnt uw aanbieding. Dit is normaal.
Ik zie een aanbieding met buitenlandse locatie die direct zichtbaar wordt als ik ga zoeken op deel van de titel. Dit is een aanbieding van een buitenlandse verkoper die direct op eBay Duitsland geplaatst is. De eBay kosten als men aanbiedingen plaatst op een grote sites zoals eBay.DE liggen normaal een stuk hoger in vergelijking met het plaatsen van aanbiedingen op een kleine site zoals eBay.BE.
Dat een selectie van aanbiedingen van sommige verkopers wel direct getoond worden in een apart vak helemaal onderaan bij de buitenlandse aanbiedingen is ook normaal. Dit zijn dikwijls grotere verkopers met een uitstekende feedback score.
De rubriek nummers van overeenstemmende rubrieken tussen verschillende eBaysites zijn meestal verschillend, zodat men aanbiedingen die geplaatst zijn op buitenlandse sites dikwjls niet terugvindt in deze rubrieken, ook niet bij wereldwijd zoeken.
_____hughwitte________________