- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 25-10-2012 17:13
Hallo
Wel ondertussen ben ik er achter dat ebay het de bedoeling vindt dat de kopers op franstalig ebay.be en ebay.fr als ze aanbiedingen van Vlamingen willen kunnen zien maar de rgiomoeten aanvinken (België op ebay.be: snappe wie snappen kan) en Europa op ebay.fr
Sommige Vlaamse aanbiedingen verschijnen wel nog op ebay.be franstalig maar dan helemaal onderaan in het aparte kader bij buitenlandse (!!!) aanbiedingen.
Dus heel strikt gezien zouden ze kunnen aangeven dat ze wel in overeenstemming zijn met de wet maar deze zaken zijn toch niet helemaal in de geest van Belgische en Europese wetgeving me dunkt (zoals ik al eerder zei) en volgens mij balanceren ze op een dunne koord.
Geef me nog even tijd om de verschillende wetgeving en jurisprudentie na te pluizen en ik lever wel een tekst aan die je (jullie) desgewenst ook nog eens allemaal kunnen mailen.
Mailen want bellen helpt geen zooi, de man van de customer service die ik daarstraks aan de lijn had, gaf grif toe dat hij niet eens wist wat de reden was van deze aanpassing en dat hij er niks aan kon doen. Toen ik aangaf dat ik hoopte dat hij deze klacht, die hij ongetwijfeld de laatste tijd veelvuldig te horen kreeg, wel zou opnemen met zijn bazen en er zo hopelijk ook wel eens iets gebeurde. Zei hij brutaal dat dat niet in zijn taakomschrijving stond, dat hij daar een veel te kleine garnaal voor is. Nou, als die daar echt alleen maar zitten om te zeggen dat je moet mailen, kunnen ze die wat mij betreft evengoed vervangen door een automatisch bandje...