- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 01-07-2012 21:35
Ik ben al jaren met een "lonely crusade" bezig met mensen te waarschuwen. Ik zeg expliciet niet voor wie ze niet mogen kiezen en heel duidelijk wel voor de splers die het charter ondertekend hebben.
Als je de gevallen leest op het forum van testaankoop kom je zo wel te weten over welke firma het gaat en je kan steeds mensen zelf een mailtje sturen.
Wie het hier wilt weten mag me ook vrij mailen maar openbaar zal ik het niet melden want wil ook geen proces aan m'n broek, niettgenstaande we toch tegenwoordig in een maatschapij leven waar het een gewoonte geworden is om mensen te verwittigen niet voor firma X of Y te kiezen omwille van die of die reden. Men mag vergelijkende reclame maken.
Ik zeg het je eerlijk, deze firma zal op termijn zeer veel klanten verliezen als ze hun cowboypraktijken blijven verderzetten.
Elke mail die ik ontvang (en dit zijn er al 25) maakt mij gelukkig dat ik mensen heb kunnen doen inzien om niet met firma X te werken.
Het lijkt een ongelofelijk verhaal dat zelfs Unizo, het ministerie van economische zakens, zelfs VTM die ook al gecontacteerd werd, deze firma niet kan stoppen.
Het is des te meer schrijnend dat een zaak die 4 jaar met firma X een contract heeft, waarvan de zaakvoerder plots overleden is, die 4 jaar lang trouw klant was bij firma X en steeds netjes de facturen betaald heeft, moet 605 euro BOETE betalen omdat de zaak noodgedwongen sluit. Zogegezed "contract verbroken". Dit terwijl de overblivende echtgenote een brief geschreven heeft beteffende het overlijden en de vertegenwoordigers steeds gezegd hadden dat het geen probleem was mocht je je zaak stoppen. Gewoon terminal opsturen naar de firma en klaar is kees!
Ik vind dat walgelijk. Ik heb hier schrijnende getuigenissen van mensen die bellen en steeds maar doorgeschakeld werden en nooit met iemand contact konden opnemen alsook aangetekende brieven werden simpelweg niet afgehaald.
In een klantvriendelijke firma dan maak je je deelneming aan je klant over en zorg je voor een klantvriendelijke beeindiging van het contract. Het is werkelijk crapuul dat volkje.