dit is mischien niet de goede weg om een bericht met dit onderwerp te plaatsen , maar het moet me op de een of andere manier van het hart .

ik ben vandaag gepakt door de belastingen , ze vonden mijn feedback wat hoor en dus was ik verdacht . Heb alle objekten van 2009 en 2010 moet verantwoorden van waar ik ze had gehaald .

ze hadden geen bewijzen van enige aankoop , maar dat is voor de belastingen geen probleem hoor .

Vele dingen had ik verkocht voor iemand anders en er zaten ook twee sterfgevallen uit de familie in , dus zonder winst .

alles netjes uitgerekend en verantwoord , maar het mocht niet baten  , in 2009  + - 5000 euro winst , in 2010 ongeveer hetzelfde .

mooie winst hoor ik jullie al zeggen , maar daar moeten dan ook nog eens aale kostenaf ,maar nee hoor geen probleem .

te betalen aan BTW , belastingen , en rsz ongeveer 10.000 euro aub .

ik heb ook een papier moeten teken dat ik nooit nog iets op e-bay zal verkopen .

dus verkopers zijn gewaarschuwd , bezint voor je begint , de belastingen maken er een zaak van om alle e-bay verkopers op het matje te roepen !!!

dag Ferrari !

mvg , Rudy