Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 15-11-2009 14:32
Ik ben blij dat er nog mensen zijn zoals hetzijspoor die hun gezond verstand gebruiken en niet blindelings de ebay richtlijnen slikken maar zich ook vragen stellen bij de belachelijke absurditeit ervan.
Misschien moet u ook eens leren lezen. 🙂
Hetzijspoor, met z'n gezonde verstand, start na 10 dagen een geschil.
Ik doe hetzelfde. Na 7 dagen stuur ik een vriendelijke betalingsherinnering en als dat niet helpt begin ik na 10 dagen een geschil. Dat is de normale gang van zaken hier.
Stel dat de koper bv. met vakantie is, problemen ondervindt met modem, internet provider of wat dan ook, zelf nog wacht op een betaling op zijn rekening of door de crisis in financiële moeilijkheden is geraakt.
Dat zijn allemaal zaken waar een verkoper niet zoveel mee te maken heeft vindt u niet?
In dat geval vind ik een maand betalingsuitstel helemaal niet lang.
Het is natuurlijk uw goed recht om zo lang te gaan zitten wachten op een betaling (die waarschijnlijk nooit komt). Ik denk echter dat u hier de enige bent die dat doet met dus het risico dat u leuk eBay zit te verrijken.
Maar laat u daar zeker door hetzijspoor, mikmak en mij niet van af houden en neem vooral geen adviezen aan van verkopers met jarenlange ervaring.
Doe zo voort, goed voor de eBay aandelen. Hahahaha......

Nemo me cohabitat inpuntem
Misschien moet u ook eens leren lezen. 🙂
Hetzijspoor, met z'n gezonde verstand, start na 10 dagen een geschil.
Ik doe hetzelfde. Na 7 dagen stuur ik een vriendelijke betalingsherinnering en als dat niet helpt begin ik na 10 dagen een geschil. Dat is de normale gang van zaken hier.
Stel dat de koper bv. met vakantie is, problemen ondervindt met modem, internet provider of wat dan ook, zelf nog wacht op een betaling op zijn rekening of door de crisis in financiële moeilijkheden is geraakt.
Dat zijn allemaal zaken waar een verkoper niet zoveel mee te maken heeft vindt u niet?
In dat geval vind ik een maand betalingsuitstel helemaal niet lang.
Het is natuurlijk uw goed recht om zo lang te gaan zitten wachten op een betaling (die waarschijnlijk nooit komt). Ik denk echter dat u hier de enige bent die dat doet met dus het risico dat u leuk eBay zit te verrijken.
Maar laat u daar zeker door hetzijspoor, mikmak en mij niet van af houden en neem vooral geen adviezen aan van verkopers met jarenlange ervaring.
Doe zo voort, goed voor de eBay aandelen. Hahahaha......

Nemo me cohabitat inpuntem