@ Artic:

1. bedankt voor je compliment, sommige mensen doen er veel langer over of komen er nooit toe om dit in mij te zien (waarmee ze zich totaal vergissen naturlijk) 😉

2. Ik zie wel dat 4 dagen kort is maar dat er nog 28 dagen over waren hé???
Kijk, ik laat ze zelf 10 dagen de tijd om te betalen en als ze dan niet betaalden, open ik een geschil, zonder pardon. Als ze me dan vragen om een betalingsuitstel, ben ik steeds bereid het object te reserveren maar zeg ik er duidelijk bij dat het geschil onmiddellijk zal gesloten worden van zodra de betaling binnen is.

3. J-A... tja da's een gevalleke apart é?
Maar je mag het van mij aannemen: haar ebay-ervaring die al zoveel verder reikt dat 99% van alle forumbezoekers, daar mogen we met zijn allen blij om zijn dat zij ons hier gerust wil helpen als wij eens een probleem hebben hoor!
Neem het van mij aan: tegenover haar gezonde-ebay-verstand kan het mijne echt niet op zulle!

4. Wat de betalingstermijnen betreft, moet ik mijn eerste leverancier nog tegenkomen die mij 3 maand betalingsuitstel heeft hoor. Als ik er eentje vind die meer dan een maand wil wachten, dan zal het al heel lang zijn.

5. Wat de ruimdenkende verkopers betreft, die haken op de duur niet af omdat ze uitgelachen worden maar omdat ook zij in de problemen komen met hun betalingstermijnen aan de leveranciers.
Een beetje soepelheid kan ik best aanvaarden en toepassen, maar Sinterklaas ben ik niet hoor (daarvoor ben ik nog een beetje te jong)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting