Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 14-12-2009 23:09
Mij kan je indelen bij ieder van de keuzemogelijkheden .
Bij grootaanbieders volg ik vaak een item , duur of goedkoop , maakt niet uit .
In de hoop dat ik meerdere items tegelijk kan kopen bij dezelfde verkoper op zeker ogenblik .
Soms ook gewoon omdat ik de moeite niet neem om een item dat ik al gekocht heb maar waar er meerdere van zijn te verwijderen uit mijn volg lijst en dat blijft er dan in staan zolang de verkoper het item blijft aanbieden . Sommige volg ik op die manier al bijna een jaar ....
Soms zet ik een aanbieding bij volgen om het later makkelijker terug te vinden .
Soms ook omdat je dan eenvoudig de mogelijkheid hebt om te zoeken naar soortgelijke items .
Ik volg constant een 70 - 80 items en koop eerder zelden iets .
En als ik koop is het meestal een ganse ruk in één keer .
Bij grootaanbieders volg ik vaak een item , duur of goedkoop , maakt niet uit .
In de hoop dat ik meerdere items tegelijk kan kopen bij dezelfde verkoper op zeker ogenblik .
Soms ook gewoon omdat ik de moeite niet neem om een item dat ik al gekocht heb maar waar er meerdere van zijn te verwijderen uit mijn volg lijst en dat blijft er dan in staan zolang de verkoper het item blijft aanbieden . Sommige volg ik op die manier al bijna een jaar ....
Soms zet ik een aanbieding bij volgen om het later makkelijker terug te vinden .
Soms ook omdat je dan eenvoudig de mogelijkheid hebt om te zoeken naar soortgelijke items .
Ik volg constant een 70 - 80 items en koop eerder zelden iets .
En als ik koop is het meestal een ganse ruk in één keer .