Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 12-12-2009 12:16
@J-A: bij de meeste van mijn aanbiedingen beslaan de Ebay/PayPal kosten tussen de 20 en 50% van mijn totale winstmarge (zie het rekenvoorbeeld dat ik postte in één van de andere topics enkele dagen geleden). Je hoeft geen handelsingenieur te zijn om te beseffen dat je je winst niet kan vergroten zolang je met dergelijke hoge kostenpercentages te maken hebt. Dus het ontwijken ervan is in deze situaties in mijn visie niet meer dan pure logica.
@hetzijspoor: dat is me ook al opgevallen ja... ik concludeer daaruit dat ik als verkoper trouw mijn verplichtingen naar de kopers toe nakom, maar dat de kopers te lui zijn om hetzelfde te doen. Immers, zelfs ontevreden kopers zouden dan ten minste negatieve feedback kunnen achterlaten, denk je niet?
@hetzijspoor: dat is me ook al opgevallen ja... ik concludeer daaruit dat ik als verkoper trouw mijn verplichtingen naar de kopers toe nakom, maar dat de kopers te lui zijn om hetzelfde te doen. Immers, zelfs ontevreden kopers zouden dan ten minste negatieve feedback kunnen achterlaten, denk je niet?