Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-12-2009 16:15
@siemenspoes: daar heb je inderdaad gelijk in, maar merk op dat zowel op het tab "betaling en verzending" als in de sectie "opmerkingen" van de beschrijving duidelijk vermeld staat wat de verzendings en betalingsvoorwaarden zijn. Als mensen daar dan toch van willen afwijken, dan lijkt het me normaal dat ik een extra vergoeding vraag voor de extra moeite, zeker gezien de sowieso zeer kleine winstmarges.
Het lijkt me niet meer dan logisch dat je als verkoper probeert je kosten te reduceren om je winst te vergroten. Uit mijn vorige voorbeeld blijkt dat voor 19 cent winst er 10 cent naar Ebay gaat en nog eens 42 cent naar PayPal. En net omdat PayPal dus zo duur is, stelde ik me dus in dit topic de vraag of er geen goedkoper alternatief voor bestaat. Lijkt me toch een logische denkpiste, niet?
Het lijkt me niet meer dan logisch dat je als verkoper probeert je kosten te reduceren om je winst te vergroten. Uit mijn vorige voorbeeld blijkt dat voor 19 cent winst er 10 cent naar Ebay gaat en nog eens 42 cent naar PayPal. En net omdat PayPal dus zo duur is, stelde ik me dus in dit topic de vraag of er geen goedkoper alternatief voor bestaat. Lijkt me toch een logische denkpiste, niet?