Geen kat die ook nog maar zal geïnteresseerd zijn in om te kopen bij iemand met dergelijke waanzinnige beschrijvingen, dat garandeer IK je:^O

Dan heeft mijn methode een dubbel nut: het vermijdt dat kopers met PayPal betalen, en het ontmoedigt ongure types om een bod te plaatsen.

de helft van de kopers leest de beschrijving niet !

Niemand verplicht je om de kleine lettertjes in een contract te lezen, beste mikmak. Maar dan moet je nadien ook niet komen zagen dat niet alles verloopt zoals je gewenst had. En een bod plaatsen op een object van ArticCynda staat gelijk aan het tekenen van een contract, en dus goedkeuring van alle bepalingen in de objectbeschrijving.

je aanbieding is niet reglementair en kan door eBay geschorst worden

De kieskring BHV is ook niet reglementair, en bestaat nog steeds.

er zijn dus kopers die op je Paypal-onbestaand adres zullen betalen, je kan dan het geld niet in ontvangst nemen, en de kopers willen hun aankoop ontvangen !!! problemen gegarandeerd !!!

Als PayPal niet op een maandagmorgen in elkaar gestoken is, dan zou het normaal gezien niet mogen toelaten dat er geld wordt overgeboekt op niet-bestaande rekeningen.
Mocht je per ongeluk toch een e-emailadres kiezen dat een rekening vertegenwoordigt, dan is PayPal zo vriendelijk om het geld terug te storten zonder tussenkomst van de eigenaar van de rekening van zodra de koper gaat zagen.

@supergiftman: zoals je in mijn profiel hier op Ebay ziet, hebben mijn werkwijzen nog niet veel rode bollen opgeleverd. In tegendeel, mijn feedbackrating van 100% zegt genoeg denk ik.