Object zogezegd niet aangekomen staat nu te koop!!!
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 24-01-2010 23:57
Een tijdje geleden heb ik aan iemand een game verkocht. Betaling via PayPal ontvangen. Niet lang daarna kreeg ik een PayPalclaim wegens niet ontvangen object. Die kreeg een terugbetaling.
De bieder in kwestie is ook verkoper. Ben nu al een tijdje die zijn aanbiedingen aan het volgend. We zijn nu een paar weken verder, en yep zoals ik dacht staat datzelfde game nu te koop.
Ik ben er zeker van dat het mijn spel is. Ik heb via goofbay.com gechecht wat die de laatste tijd allemaal gekocht heeft. Dat staat nu allemaal te koop per opbod.
Ik heb dit al gemeld aan PayPal. Ik weet niet of ik meer kan doen.
Dit is pure diefstal!!! Die heeft ondertussen bij iemand anders nog een game gekocht. Ik zou niet verschieten dat die nog eens gaat frauderen.
De bieder in kwestie is ook verkoper. Ben nu al een tijdje die zijn aanbiedingen aan het volgend. We zijn nu een paar weken verder, en yep zoals ik dacht staat datzelfde game nu te koop.
Ik ben er zeker van dat het mijn spel is. Ik heb via goofbay.com gechecht wat die de laatste tijd allemaal gekocht heeft. Dat staat nu allemaal te koop per opbod.
Ik heb dit al gemeld aan PayPal. Ik weet niet of ik meer kan doen.
Dit is pure diefstal!!! Die heeft ondertussen bij iemand anders nog een game gekocht. Ik zou niet verschieten dat die nog eens gaat frauderen.