Dus ja, jij mag zoveel tekst bij je aanbiedingen zetten, deze doen niks terzake aangezien JIJ in de eerste plaats, door de aanbieding te doen, je akkoord stelt om het item te leveren aan een eventuele hoogste bieder. De tekst die je in je aanbieding zet doet niets ter zake, aangezien die in strijd zouden kunnen zijn met je eerste akkoord om het object te leveren.

Ik volg je redenering, maar je maakt in mijn ogen één redeneringsfout: het afschuiven van de verantwoordelijkheid voor de verzending is geen addendum op het oorspronkelijke contract, maar maakt er zelf deel van uit vermits dit klaar en duidelijk staat uitgelegd nog voor de koper het contract "tekent" door een bod te plaatsen.

Dat lijkt me dus een duidelijk verschil t.o.v. jouw voorbeeld, waarbij de parketlegger EERST er zich in een contract toe verbindt in alle omstandigheden een perfecte parketvloer te leggen, waarna dit DAARNA met een ander contract herroepen zou worden door de opdrachtgever. In het geval van de parketvloer is er dus sprake van 2 contracten die tegenstrijdig zijn, terwijl er in de situatie die ik beschreef maar één contract of overeenkomst geldt.

Ik ben het dus volledig met je eens dat er in het geval van de parketvloer een dubieuze situatie ontstaat, maar in mijn geval blijft het glashelder, naar mijn mening, zoals ik al zei.