Meer voordelen om als partikulier te verkopen !
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-03-2010 23:21
Sedert ik als zelftandige zakelijke verkoper verkoop merk ik dat wij zeer streng gereglementeerd worden en iemand die zelfs powerseller is en in 't zwart' verkoopt mag aan alles z'n voeten vegen.
In m'n vorig beroep was ik gasinstallateur en toen moest ik ook al vanalle soorten cursussen volgen en rehabilitaieattesten en dergelijke terwijk de doe het zelver doodleuk ketels mocht kopen in de brico om in 't zwart te plaatsen.
Eigenlijk is België een paradijs voor zwart werk en iedereen die het officieel volgens het boekje wil doen is de dupe.
Frapant is dan nog dat zwartwerkers de zelfstandigen als concurrenten zien.
Ga regelmatig aankopen als brocanteur in de kringwinkel en de wekelijkse zwartwerker rommelmarktverkopers hebben al naar de gerante gaan klagen omdat ik spullen in m'n winkel verkoop !!! Omgekeerde wereld !!!!! Zij zien mij als hun "oneerlijke concurent" Toppunt hé?
enfin, leg me er al lang bij neer.
,-)
In m'n vorig beroep was ik gasinstallateur en toen moest ik ook al vanalle soorten cursussen volgen en rehabilitaieattesten en dergelijke terwijk de doe het zelver doodleuk ketels mocht kopen in de brico om in 't zwart te plaatsen.
Eigenlijk is België een paradijs voor zwart werk en iedereen die het officieel volgens het boekje wil doen is de dupe.
Frapant is dan nog dat zwartwerkers de zelfstandigen als concurrenten zien.
Ga regelmatig aankopen als brocanteur in de kringwinkel en de wekelijkse zwartwerker rommelmarktverkopers hebben al naar de gerante gaan klagen omdat ik spullen in m'n winkel verkoop !!! Omgekeerde wereld !!!!! Zij zien mij als hun "oneerlijke concurent" Toppunt hé?
enfin, leg me er al lang bij neer.
,-)