Kopers halen er alle voordeel bij om met paypal te betalen.

Als ze per overschrijving betalen kunnen ze niets meer doen als ze niet tevreden zijn of het pakje al dan niet hebben ontvangen.

Als ze met paypal betalen dan "PAKKEN" ze gewoon het bedrag terug via paypal. Ze moeten niet eens aan de verkoper vragen of het mogelijk is het geld te recuperen. Paypal pakt het weer af van je rekening. De klant koper heeft ALLE rechten in handen waar je als verkoper totaal machteloos tegenover staat. De koper met slechte bedoeling krijgt VRIJ SPEL. De koper die het goed meent ook.

Enfin, ik bedoel maar, ik zit nu met zo'n geval. Heb 3 zilveren munten verkocht op 17 maart. Opgestuurd op 18 maart. De man beweert nu 2, 3 weken nadien niets ontvangen te hebben. Ik heb niet aangetekend verstuurd, het was ong. een 25 euro.
Ik heb een onderzoek geopend bij de post. Wat is er gebeurd? De loketbediende is getuige dat ik de brief verstuurd heb, hij wist wat er in zat, heeft 3 stempels op de achterzijde van de brief gezet om te controleren of de brief zou opengedaan worden.
De koper en mijzelf hebben hier een goeie communicatie over maar opeens dient de koper bij paypal een claim in om z'n geld terug te krijgen !!!! Dit vond ik niet netjes . In eerste instantie moet de koper zich tot mij wenden en vragen of het mogelijk is z'n centen terug te krijgen. Niet zomaar een claim starten terwijl we nog volop aan het onderzoeken zijn.

Paypal heeft dus 25,50 euro terug gestolen van mijn rekening. Als deze klant dus blijkt een bedrieger te zijn dan heeft hij gratis munten en ben ik m'n centen terug kwijt.

Als verkoper NUL bescherming. Aangetekend versturen is blijkbaar nog de enige manier (of komen afhalen)

Johan