Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 28-01-2010 12:09
Alvorens hier iemand te beschuldigen van "fouten" e-user zou je beter eens leren lezen.
De beads zijn ons gewoon opgestuurd. Geen factuur, niks, niemendal.
De oorspronkelijke bedoeling was om die beads gewoon voor haar te verkopen.
Wij kregen een bepaald percentage van de uiteindelijke rest van de verkoopprijs minus ALLE daaraan verbonden kosten, zijnde BTW, verkoopskosten, ebaycommissie en eventuele Paypalkosten.
Dat was zo afgesproken van in den beginne! Wij handelden dus als "verkoopsagent". Van een normale klant-leveranciersrelatie is hier dus bijlange geen sprake.
En dan achteraf komt madam moeilijk doen over die BTW.
Vermits zij ons geen "factuur" kan geven voor die opgestuurde beads, en vermits zij zelf niet over een geldig BTW-nummer beschikt waardoor wij niet aan haar kunnen factureren (dit laatste gegeven wist ik trouwens pas NADAT alle beads bijna verkocht waren en ik ook een afrekening wou opmaken).
De beads zijn ons gewoon opgestuurd. Geen factuur, niks, niemendal.
De oorspronkelijke bedoeling was om die beads gewoon voor haar te verkopen.
Wij kregen een bepaald percentage van de uiteindelijke rest van de verkoopprijs minus ALLE daaraan verbonden kosten, zijnde BTW, verkoopskosten, ebaycommissie en eventuele Paypalkosten.
Dat was zo afgesproken van in den beginne! Wij handelden dus als "verkoopsagent". Van een normale klant-leveranciersrelatie is hier dus bijlange geen sprake.
En dan achteraf komt madam moeilijk doen over die BTW.
Vermits zij ons geen "factuur" kan geven voor die opgestuurde beads, en vermits zij zelf niet over een geldig BTW-nummer beschikt waardoor wij niet aan haar kunnen factureren (dit laatste gegeven wist ik trouwens pas NADAT alle beads bijna verkocht waren en ik ook een afrekening wou opmaken).