Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 15-01-2010 00:56
@hetzijspoor: ik vermoed dat je me verwart met een andere articcynda, want ik garandeer je dat ik op dit ogenblik wel degelijk meerderjarig ben. Zelf heb ik trouwens nog nooit artikels geschreven op Wikipedia omdat alle artikels waar ik iets van af weet simpelweg al bestaan, en ik er gewoonweg ook de tijd niet voor zou hebben. Mijn bijdragen beperken zich vnl. tot het corrigeren van kleine foutjes in artikels die ik uit interesse doorlees, en het omzetten van raster graphics naar vector graphics.
Dit is misschien voor ons volwassenen allemaal heel leuk en aardig maar voor het artic geval wordt dit een gevalletje van ziekelijke aandachttrekkerij en zou eigenlijk professionele hulp aangeboden moeten worden.
Persoonlijke aanvallen lanceren omdat je in een beschaafde discussie je gelijk niet kan halen van "een kind"? Dan ben je wel erg laag gevallen, vind ik...
Dit is misschien voor ons volwassenen allemaal heel leuk en aardig maar voor het artic geval wordt dit een gevalletje van ziekelijke aandachttrekkerij en zou eigenlijk professionele hulp aangeboden moeten worden.
Persoonlijke aanvallen lanceren omdat je in een beschaafde discussie je gelijk niet kan halen van "een kind"? Dan ben je wel erg laag gevallen, vind ik...