Stel maar dat ik het hoogste bod bij je splitter had en ik zou je uiteraard nooit betalen want ik wil je enkel maar een negatieve feedback geven omdat je mij de vorige keer liggen had met het teveel aanrekenen van portkosten.
In dit geval kan het nuttig zijn om je splitterke aan de tweede hoogste bieder aan te bieden via "herkansingsaanbod"

In dat geval start ik een geschil wegens "niet betalende koper" of iets dergelijks, en zet het item gewoon weer opnieuw in de aanbieding nadat het geschil is gesloten. Dat is nu één van de vlakken waarop de Ebay richtlijnen duidelijk zijn.

Voor de rest heb ik mijn info omtrent Wiki wel degelijk gecheckt hoor.

Er bestaat een site die "Google" heet, en je wel de correcte info kan geven als je "ArticCynda Wiki" intypt 😉

damn... echt?

Als Frits het bij het rechte eind had, hoe kan ik dan dit bericht typen als ik op dit uur op de schoolbanken zou moeten zitten? Logisch blijven nadenken, beste collega's!

Trouwens hou ik veel meer van koekjes met chocola dan van die kaasdingen...

Ik ben het volledig met je eens, maar je mag niet vergeten dat wij Vlamingen zijn en dus van Chocolade houden, supergiftman. De (half)Nederlanders daarentegen worden geboren uit een bol kaas, dus dat kan wel verband houden met hun voorkeur voor kaaskoekjes.