Supergift je hoeft je niet dik te maken hoor!:-x

Ik beschrijf hier enkel hoe het moet gebeuren om met alles in orde te zijn. Per slot van rekening heb ikzelf niks met de zaak te maken.

We hadden ook kunnen spreken van 18,15% op de eindprijs exclusief btw

Dit had je dan beter ook gedaan zo waren er geen problemen wat BTW betreft. Om problemen inzake BTW te vermijden kan je trouwens de onderlinge facturen toch nog steeds op die manier opstellen, zodoende hebben jij noch die Duitse problemen want momenteel zijn jullie beiden in overtreding...stel je voor, op een officieel document neerpennen dat er winstmarges op BTW worden berekend man man toch!

Misschien is dat voor jou een stomme, onnozele, onprofessionele manier van afspreken.

Geen probleem, maar de afspraak is de afspraak. Punt.

Als de BTW kantoren in Duitsland en België daar ook zo over denken zal het goed zijn hoor maar neem toch maar de tweede optie in gedachten als je wil vermijden dat de BTW jouw boekhouding eens komt omkeren.

En dat het een onprofessionele manier van afspreken is is volgens mij geen twijfel.

Nu hoop ik dat je niet denkt dat ik kwade bedoelingen heb en dat we dezelfde "virtuele" vrienden blijven. Wil jullie enkel maar behoeden voor het roofdier die zichzelf BTW noemt, als het slaapt laat het dan slapen dus volg zijn regels van het spel.