Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 23-03-2010 14:49
Je bent niet de enige met waanzinnig idiote kopers die maar negatieve FB geven wanneer het hun even uitkomt. Heb er net 2 binnen. Eén van beiden verloor een PayPal claim, maar dat belet niet dat de persoon mij royaal een NEG FB aan mijn laars lapt. De tweede geeft NEG FB omdat zijn eigen DVD speler de taal niet aangeeft welke op de DVD voorkomt. Ik heb hier een identiek exemplaar liggen, wat perfect werkt. Voorstel tot omruiling wordt zogezegd niet ontvangen met als gevolg NEG FB.
Nu heb ik het laatste jaar mijn verkopen op eBay al met meer dan 75% geminderd, de toekomst ziet er zeker niet veel beter uit.
Ik ben het meer dan beu om mijn tijd in kopers te steken van DVD's voor 2-44 euro die dan tientallen e-mails sturen omdat ze vinden dat ze teveel betaalden voor dit of dat of hun taal niet terugvinden (vooral franstaligen).
Misschien moe eBay nog zoiets uitvinden als kopers blokeren op taal, of het aantal NEG FB die ze reeds hebben gegeven.
Verkopen is 1, maar bij eBay moet je er straks nog geld bijgeven om je spullen kwijt te geraken. Het loopt hoe langer hoe meer fout.
Nu heb ik het laatste jaar mijn verkopen op eBay al met meer dan 75% geminderd, de toekomst ziet er zeker niet veel beter uit.
Ik ben het meer dan beu om mijn tijd in kopers te steken van DVD's voor 2-44 euro die dan tientallen e-mails sturen omdat ze vinden dat ze teveel betaalden voor dit of dat of hun taal niet terugvinden (vooral franstaligen).
Misschien moe eBay nog zoiets uitvinden als kopers blokeren op taal, of het aantal NEG FB die ze reeds hebben gegeven.
Verkopen is 1, maar bij eBay moet je er straks nog geld bijgeven om je spullen kwijt te geraken. Het loopt hoe langer hoe meer fout.