Ik volg elk object want ben zeer benieuwd maar zal niet kopen.

Het is geruststellend dat jij dan niet degene bent die een bod heeft geplaatst!

Leg mij als koper eens uit welke veiligheid?

Volg de link die ik je gaf in één van mijn vorige posts: http://www.aboutpaypal.org/
Hier vind je meer dan genoeg voorbeelden van veiligheidsproblemen met PayPal.

Als ieand dit rapporteerd wat zeer goed mogelijk is, dan vliegen al je aanbiedingen er af.

Ik heb inderdaad gemerkt dat 3 van mijn aanbiedingen verwijderd werden (waarom de 5 anderen, met identieke voorwaarden, er nog staan is me een raadsel), en ik kreeg een email van EBAY met de volgende mededeling:

Uw aanbieding is echter in strijd met eBay's beleid "Veilige betalingsmethoden omzeilen" en is daarom verwijderd.

In mijn ogen heb ik de "veilige" betalingsmethode echter correct omzeild, dus ik begrijp niet waar het probleem juist zit. Bijgevolg stuurde ik een emailtje terug om hierover uitleg te vragen. Het resultaat is dan slappe excuses zoals

We begrijpen dat het frustrerend is, wanneer een aanbieding wordt beeindigd [sic] en dat u zich misschien geviseerd voelt.

Ze dreigen zelfs me als ervaren verkoper terug naar het kleuterklasje te sturen!

Om u meer duidelijkheid te geven over wat op eBay verkocht mag worden en wat niet, bieden we een training aan voor verkopers wiens aanbiedingen werden verwijderd. De volgende keer dat u een object wilt aanbieden, kunnen we u eventueel vragen deze training te volgen. Zodra u deze succesvol hebt voltooid, kunt u opnieuw verkopen, vooropgesteld dat uw account geen andere beperkingen bezit.

Heeft iemand enig idee wanneer de volgende plaatsingsactie plaatsvindt? Ik zou nl. mijn volgende snode plan ter omzeiling van het omzeilingsverbod van "veilige" betaalmethoden willen testen.