om je een ongeluk te lachen zeg
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 10-09-2009 12:52
vandaag kocht flora5810 bij mij een sweater ,ik vroeg 2.00£ verzendkosten dat stond er trouwens ook bij vermeld op voorhand ,krijg ik een mail o f ik dat een dag of drie onder dikke boeken kan leggen ,dan word dat pakje wat platter en dan kan ik het voor 1.77 opsturen ,ik wist niet wat ik las ,ik lag plat van het lachen
ja ik ga me eerst even een encyclopedie aanschaffen dan kan ik dat op dat pakje leggen voor een dag of drie , of ik zet mijn hond erop das ook een gedacht hahah , die weegt nogal veel !!!
als ik het nu eens onder de mangel leg dan kan het misschien voor 50 cent zeg hihii
man ik heb er plezier in ,wat moeten we nog doen ,alle jong voor enkele centjes en die verkoopt zelf dan ???
ja ik ga me eerst even een encyclopedie aanschaffen dan kan ik dat op dat pakje leggen voor een dag of drie , of ik zet mijn hond erop das ook een gedacht hahah , die weegt nogal veel !!!
als ik het nu eens onder de mangel leg dan kan het misschien voor 50 cent zeg hihii
man ik heb er plezier in ,wat moeten we nog doen ,alle jong voor enkele centjes en die verkoopt zelf dan ???