Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 23-04-2010 14:04
Inderdaad,
Die articcynda kent totaal NIETS van handel drijven.
Word maar nooit zelfstandig, je bent al failliet voor je er aan begint.
Als alle mensen Uw mentaliteit hadden dan was er geen economie !
Als handelaar moet je winsten maken, zonder winsten kan je niet opnieuw investeren. Je kan je personeel niet betalen. Onder de marktwaarde verkopen is niet kwestie van slim zijn. Maar dat ga ik je echt niet uitleggen.
Mijn strategie is hoe goedkoop mogelijk kan ik m'n producten aankopen. De verkoopprijs ben ik soms gebonden aan catalogusprijzen (zoals HELLY HANSEN die ik verkoop).
Toch heb ik in Engeland concurrentie die sommige van mijn producten GOEDKOPER verkoopt dan de prijs die ik inkoop. Dit komt door de pound Sterling die erg laag staat.
Dit is GEEN slechte verliezer zijn, ik kan niet tegen die prijs op van de Engelse conccurent.
Maar goed, 't zijn toch weer teveel woorden dat ik vuil maakt.
Articcynda, JIJ KENT ER NIETS VAN ! Dat is zoveel als duidelijk.
Die articcynda kent totaal NIETS van handel drijven.
Word maar nooit zelfstandig, je bent al failliet voor je er aan begint.
Als alle mensen Uw mentaliteit hadden dan was er geen economie !
Als handelaar moet je winsten maken, zonder winsten kan je niet opnieuw investeren. Je kan je personeel niet betalen. Onder de marktwaarde verkopen is niet kwestie van slim zijn. Maar dat ga ik je echt niet uitleggen.
Mijn strategie is hoe goedkoop mogelijk kan ik m'n producten aankopen. De verkoopprijs ben ik soms gebonden aan catalogusprijzen (zoals HELLY HANSEN die ik verkoop).
Toch heb ik in Engeland concurrentie die sommige van mijn producten GOEDKOPER verkoopt dan de prijs die ik inkoop. Dit komt door de pound Sterling die erg laag staat.
Dit is GEEN slechte verliezer zijn, ik kan niet tegen die prijs op van de Engelse conccurent.
Maar goed, 't zijn toch weer teveel woorden dat ik vuil maakt.
Articcynda, JIJ KENT ER NIETS VAN ! Dat is zoveel als duidelijk.