Persoonlijk zou ik niet wachten, 5 cent aanbiedingskosten is niet veel hé ?

Eigenlijk heb ik hieromtrent nog een vraag: als je aanbieding wordt verwijderd, krijg je dan de plaatsingskost terugbetaald? Er zijn nl. nog heel wat andere technieken die ik ook zou willen proberen -- de één al loucher dan de andere -- en ik heb inderdaad niet veel zin om weer een half jaar te wachten. Niet dat dit een invloed zou hebben op de waarde van mijn kwaliteitsitems, maar geduld oefenen is gewoon mijn sterkste kant niet. Iedereen zijn zwakheden hé 😉

Overigens, heeft iemand enig idee hoe ik die kopers die al een bod hadden geplaatst kan contacteren om hen alsnog die spullen proberen aan te smeren?

beste allesbeterwetende en ervaringsdeskundige ARTICCYNDA !

Nieuwe dingen bijleren is enkel maar mogelijk door ze uit te proberen, en dat is precies wat ik dan ook doe. Tijdens de speciale acties is er immers geen enkel financieel risico aan verbonden, hoewel ik inderdaad een foutje heb gemaakt door op de 8 aanbiedingen dezelfde template toe te passen. Verstandiger was geweest om de laatste 4 lichtjes te wijzigen bv. en dan te vergelijken welke het langst online blijven / de meeste biedingen trekken.

Alles bij elkaar was het dus een leerzaam experiment, en de opgedane kennis is zeer waardevol om bij de volgende actie meer geraffineerde technieken te ontwikkelen om PayPal, plaatsing- en verkoopscommissiekosten te omzeilen. Ik heb al wel een paar goede ideeën om mijn toch al vrij geavanceerde layouts (in vergelijking met de gemiddelde hier op het forum ten minste) nog verder te verfijnen.

Eerlijk gezegd ben ik wel verbaasd van de consequente werkwijze van EBAY: zelfs dure objecten en veilingen waarop al geboden was werden offline gehaald. Ik had een ietwat meer hypocriete houding verwacht eigenlijk. Wat wel enigszins teleurstellend is, is dat ze maar flauwe antwoorden sturen op mijn haatmails... het duurt blijkbaar iets langer dan gebruikelijk om die ingedommelde EBAY medewerkers over hun kookpunt te krijgen.