waar ik veel beter m'n helly hansens ondergoed verkocht vroeger is deze zaak volledig stilgevallen, nochtans zelfde verkoopprijzen, zelfde manier van aanbieden en zelfde rubrieken.

Hetzelfde hier. Al jaren aan een stuk, zie ik iedere maand mijn omzet groeien. Een tijdje gelezen ben ik dan maar als zelfstandige begonnen. Of de duivel ermee gemoeid is. Op het ogenblik dat ik begonnen ben, is mijn verkoop ineengezakt.

Ik verkoop nog steeds dezelfde zaken, dezelfde prijzen, zelfde manier van werken.

Nog ongeveer de helft van het aantal verkochte items. Ik doe maar niets dan mijn onverkocht items relisten en wat van de prijs doen. En zelfs da helpt niet. Vooral maart was een ramp. Maar dat was een algemeen gegeven. Tijdens het paasverlof een paar goede dagen gehad. Nu de afgelopen dagen bijna niets verkocht. Mijn winstmarges zie ik smelten als de zon.

De huidige situatie heb ik nog niet meegemaakt van zo lang ik al met Ebay bezig ben. Het is niet alleen bij mij. Ook bij mijn medeverkopers ligt de verkoop een stuk lager. Ebay is altijd met ups en downs. Je kan niet verwachten dat je ieder maand verkoopt als met de feestdagen. Ik ben er nu veeeeeeelllll meer uren mee bezig en haal met heel veel moeite de omzet die ik voordien haalde. Een tijdje geleden ben ik gouden PowerSeller geworden. Zoals de zaken nu gaan, zal ik die status snel terug kwijt zijn.