ik had 3euro gevraagd: 1,77 voor zegels + degelijke enveloppe + de moeite om naar de post terijden voor de enveloppe en om het te gaan verzenden.
dus 1euro voor ps3 game en 3euro verzending.
is dit te veel?? ik vind de discutie eigenlijk belachelijk.

wanneer je het vermeld in je objektomschrijving is deze discutie inderdaad belachelijk.

ondanks wat vele verkopers denken is de "minimumverkoopprijs" die ze invoeren niet de echte minimumverkoopprijs.Deze wordt immers bepaald wanneer je de verzendkosten erbij optelt.
in jouw voorbeeld :1€(door jouw ingesteld) + 3€ (verzendkosten door jouw ingesteld) = 4€ .

voor de koper is dit juist hetzelfde :hij moet zijn maximum bod bepalen ,hiervan de verzendingskosten aftrekken en dan pas weet hij hoeveel hij kan bieden.
bvb een mooi boek dat ik wou kopen voor 100€ , De verzendkosten 10€ :mijn persoonlik maximumbod ligt dus op 90€ (100€-10€).
Dan kan ik bieden...

Latel kan ik als koper bij de feedback steeds een oordeel vellen over "verzendkosten" .

ik had 3euro gevraagd: 1,77 voor zegels + degelijke enveloppe + de moeite om naar de post te rijden voor de enveloppe en om het te gaan verzenden.
Dit is bepalend voor de verzendkosten.

degelijke enveloppe
De verpakking kan de koper beoordelen door te kijken of zijn item de verzendfirma heeft overleefd.