mag ik als verkoper een transactie annuleren ?
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 28-06-2010 22:30
Ik heb vorige week een tweede keer iets verkocht via Ebay. Mijn eerste koper was fantastisch, maar ik vrees dat mijn geluk nu een beetje tegenzit. De koper verdween na de veiling van de radar (geen betaling / geen communicatie). Toen ik de fb nakeek, bleek er commentaar in te staan dat die persoon eerder al iets niet betaalde, maar de transactie liet aanslepen (en negatieve commentaar gaf ook nog). Ik vrees dat dit dezelfde richting uitgaat. Ik wilde net een "niet betaald object" claim openen (genoeg dagen verstreken), maar krijg een mail: Nu wil de koper plots via bankoverschrijving betalen (had ik oorspronkelijk in adv gezet). Ik heb het gevoel dat ze het aan het rekken is (kan ik weer een aantal dagen wachten, misschien weer voor niks). Eigenlijk wil ik gewoon dit item verkocht hebben voor de vakantie aanbreekt: mijn andere potentiele kopers gaan gewoon ergens anders iets kopen/ en ik wil op vakantie binnenkort. Als ik zolang blijf wachten als die koper nog dagen blijft uitstellen, loop ik een alternatieve kans om aan iemand anders te verkopen mis. Mag ik deze transactie annuleren & aan iemand anders aanbieden die wel betrouwbaar is ? Hoe kan ik dat doen & wat zijn de evt gevolgen voor mij ? Of ben ik nu gegijzeld door het gedrag van deze koper ?
PS Dat ik plaatsinngskost verlies, heb er ik graag voor over. Alvast bedankt voor de raad !
PS Dat ik plaatsinngskost verlies, heb er ik graag voor over. Alvast bedankt voor de raad !