Wat is dat toch met die kopers de laatste tijd????

Lap weeral zover. Een neutrale feedback van uit het niets. Koper geeft maar direct neutrale feedback zonder dat die laat weten dat er een probleem is. Hoe kunnen wij dan voor een oplossing zorgen?

Als ik mijn standaardmailtje verstuur om de verzending te bevestigen vraag ik uitdrukkelijk om me te melden als er een probleem is. Waarom doen de mensen dat niet.

3 jaar actief op Ebay. Op al die jaren 1 negatieve en 3 neutrale gekregen. Nu al verschillende neutrale op 1 maand. Ik voel mij ondertussen een schietschijf.

Nu weeral zo'n geval. Een madam koopt een item. Ik stuur dat naar het adres dat op Ebay vermeld staat. Item is niet aangekomen. In het apartemensblok waar ze woont zijn ze alle huisnummers aan het veranderen Het nummer waar ze vroeger woonde bestaat niet meer.

Dat is nu 2 weken geleden. Het pakje is niet teruggekomen naar mij. Madam in kwestie was zich bewust van het probleem met de huisnummers en liets alles al een tijdje naar een ander adres sturen. Mijn pakje dus niet. Wie kan er weer voor opdraaien???