- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 27-05-2010 00:14
Die DRS is een volledig van de pot gerukt systeem dat op nergens slaat. Wat mij vooral opvalt is dat het de laatste tijd hard fluctueert (toevallig nu er weer wat veranderingen op til zijn.
Momenteel zit ik op 4,90, 4,96, 4,97, 4,94. Een dikke week geleden was dat allemaal 4,80 of lager. Ik begin meer en meer het idee te krijgen dat er achter de schermen iemand is die aan de knopjes draait en dat soms wat hoger of lager zet.
Voor mij is het simpel. Of iemand is tevreden met een transactie en geeft een positieve feedback zonder meer. Sterren zijn hier niet nodig. Of iemand is niet tevreden. Een negatieve of lage DSR zou niet mogelijk mogen zijn zonder een geschil te doorlopen. Zo worden koper/verkoper verplicht om met elkaar te communiceren.
Ik ben dit al een tijdje aan het volgen in het forum van Ebay UK. Daar zijn al ik weet niet hoeveel grote shops geschorst/beperkt wegens een te lage DSR. Telkens hetzelfde verhaaltje dat terugkomt. Een gemiddelde DSR van 4,8-4,9 maar niet goed genoeg voor Ebay. Bij eentje zal het heel hoog gezeten hebben. Toen ik daar iets kocht wist die mij te zeggen dat hij slechts 6 producten gelijktijdig online kon plaatsen. Die zijn DSR was dik in orde; weinig tot geen neutrale/negatieve feedbacks.
Ik hou mijn hart vast voor de toekomst. De wet van Murphy moet maar om het hoekje komen loeren en op een week tijd kan je gaan van een bloeiende shop naar een bloedende shop...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 27-05-2010 13:20
4.9 % is wel een heel erg lage score, die van mij ligt rond de 95 %.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 27-05-2010 13:33
Gedetailleerde verkopersbeoordelingen (laatste 12 maanden)
Info
Deze informatie is beschikbaar wanneer dit lid ten minste 10 gedetailleerde verkopersbeoordelingen heeft gekregen.
Ja' zo'n vetten is het ook niet hé, Uw verkoopprestaties !!!!! Hebt er nog niet eens 10, als je zegt aan 95% te zitten is dit niet de best vind ik.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 27-05-2010 17:17
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 27-05-2010 20:33
bvb DRS geven na de 10e aankoop ?....
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 27-05-2010 20:36
Daar zit inderdaad ergens een bug in, denk ik... Die info is een hele tijd zichtbaar geweest, maar nu is ze opeens terug verdwenen... Zeer bizar.
woehaaaa, volgens mij is daar niets bizar aan.
het zal aan je naam liggen zeker ? ,-)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 27-05-2010 22:33
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 28-05-2010 02:42
Als het er al ooit gestaan heeft, dan nog is er geen sprake van een bug maar van een gebrek aan intelligentie en leesvermogen van ene articcynda :_|
Wat staat er bovenaan het vakje "gedetailleerde verkoopsbeoordelingen", mijn beste???
Juist ja, de laatste 12 maanden!
Wat wil dit dus zeggen? Dat je slechts 10 beoordelingen zou gekregen hebben en de laatste verdwenen is daar ze gisteren, op het moment dat je dacht dat er een bug aanwezig was (27 mei 2010 om 17h17), je eerste beoordeling weggevallen is (27mei2009 om 10h23) en deze de 10e zou geweest zijn.
Een beetje begripsvermogen, rekenwerk en logsich denken was volgens mij een minimumvereiste om in het hoger onderwijs te kunnen slagen...
Tenzij je ons ook op vlak van je opleidingsniveau wat voorspiegelt natuurlijk.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 28-05-2010 06:10
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren